poniedziałek, 12 maja 2008

Sprzęt




Wielu ludzi myśli że żeby jechać na koniec świata to trzeba mieć niewiadomo jakiej klasy sprzęt.

Ja jechałem na 12 letniej stalowej ramie reszta komponentów tez była średniej klasy .

Poniżej przedstawiam listę sprzętu:

Namiot :Tadpole 23 firmy The North Face - rewelacyjny łatwo się rozkłada bardzo lekki i przestronny dla 1 osoby choć na wyprawie pękła guma łącząca rurki ze sobą no i opos wygryzł w nim dziurę :-).

Przyczepka amerykańskiej firmy Bob trailers http://www.bobtrailers.com/

Zakupiłem ją 5 lat temu w Czechach w Polsce nie osiągalna.

Bardzo dobra konstrukcja , wiele osób rowerzystów ale nie tylko pytało mnie podczas wyprawy jak się znią jedzie.Na prostej drodze prawie się jej nie czuje dopiero na podjazdach znacznie zaczyna odczuwać się jej ciężar Ja miałem prawie 30kg.Dlatego uważam że dużo lepiej się sprawdza na wyprawach gdzie przeważają płaskie odcinki .

Brak komentarzy: